Jump to content

MrCatra

Members
  • Content Count

    657
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by MrCatra

  1. Almost one year without vising this website and today after the WC I thought about the Olympics and remembered game bids... I come here just to read athensfans is still spouting the same BS he hid in the past. Pathetic. I still remember when he said WC stadiums would be empty because brazilians had no money to buy the tickets. Actually he was quoting a moronic lawyer from an obscure newspaper. Same crap. Now, the funny part is that this dude worried about how Brazil spends its' money is the same dude that have a sig and username praising the Athens game, the 2nd worse in modern history, tra
  2. I know you gave the correct information. I was more curious about your intentions. "Is he a perfectionist or was he throwing jabs at the colorados?" That was my thought process at the time. Because only recently it was officially accepted that the Guaíba is not a River, just a big Lake, even scientists proved it was a lake since the 80's.
  3. Let's be fair, Mr. Danny. We should not say "the international press". As far as I know we only heard of one RETARDED "journalist" spouting this bullshit. Not even the idiotic journalists from the Queen's land would say such absurd thing. Anyways, I'll post more facts to help Mr. Athensfan change his stance. At first he chose to believe in an ignorant person instead of us, just because he wrote in a newspaper (like if it meant anything in today's world). WC 2010: After FIFA's 1st stage of ticket sells - 1.8M requests; 70% of the requests came from foreigners, 30% from locals. WC 2014: Afte
  4. I wouldn't be that sure about it, Mr. Pallette. But hopefully your positivism wont be proved wrong. Btw, is Mr. Bezzi a Gremista? Haha. Beira-Lago is what Gremistas call the beira-rio. That little tidbit of information sounded suspicious to me. Was that a jab towards the colorados, Mr. Bezzi? Oh, and Natal's stadium is looking really awesome.
  5. Official mascots? All the time. Now, on the crowd plenty of people go to matches with fantasy costumes. Not sure about FIFA's World Cup, tho. To be sure he can try to get an license with the Police in order to wear a mask. Or he simply can go to the stadium without the head part of the costume, give it to someone else, and then dress up inside the stadium. Unless his costume intentionally promotes a product I don't see why he couldn't wear it. But we never know with FIFA.
  6. Sorry but Oceania don't have pro football there. It'd be quite pathetic to see another tahiti in the CC, let alone the world cup. They should merge them with Asia and that's it.
  7. lol, LDOG I believe most argentinians choose to apply for cat3 tickets and those are the most disputed tickets. Just like Brazilians did. Richer countries should get a better success rate because the most pricey tickets have less demand. Also, FIFA warned that you gotta keep your CC limit available. We don't know how many argentinians won the lottery but the CC wasn't valid / had the limit expired. OTOH FIFA delayed the announcement because they were forced by a law to have an external auditory on the whole process. Didn't saw Mr. Bezzi's post.
  8. He's crack and cocaine user or a crack user? I know the Active Ingredient is the same, but snorting cocaine is not as bad as smoking Crack. So... If he's only addicted to cocaine I can see him turning things around but crack is too much. I don't know anyone that recovered from crack addiction. And I know a lot of cases. Unfortunately it's a huge problem in Brazil. Oh, I just google'd the news about him a bit before posting. Something sounds fishy. I doubt he was a crack addict. He seems normal or maybe it was a long time ago. Seriously. You cannot hide a Crack addiction. Simply impossible.
  9. I agree with what Mr. Danny said. I enjoyed that episode very much. I didn't laugh, tho. But only because I don't find Simpsons as funny as it was in the past. Btw, the almighty Sport Club Corinthians Paulista, the people's joy, will be on a episode of Simpsons, a site revealed this some time ago.
  10. Costa should do whatever he wants, if its according to the law. Saying he's a traitor sounds funny. He's simply a hypocrite. A grown-man acting as a spoiled brat and running away because he wasn't called to play for the Greatest NT ever. The biggest, IMHO, isFIFA bending the rules to help an european team. Also his management taking advantage Brazil had no qualifiers to play, so we had much less official games. (Mexico just got denied the naturalization of an Argentinian player) Diego Costa played 2 games for Brazil some months ago. If he felt spanish he should have declined the call. He didn
  11. Platini is a moron. (Some would say he's not a moron, just corrupt /populist politician, but I'm not sure about that ) He's a bigger moron than Blatter, if you think blatter is bad, it's because you don't know platini. He already hurt the Champions League a bit, and he plans on more. For the good of football, someone need to stop this maniac from getting more power.
  12. I think you missed my point, Intoronto. I mean any NT that after 10 games only got 2 wins SHOULDN'T STILL BE IN THE BATTLE FOR A WC SPOT. Simple as that. If after 10 games and only 2 wins you still have a (great) chance to qualify that means there are too many spots for your confederation. CONCACAF got too many guaranteed spots, same as europe. It's a joke that a single continent gets 13 spots. Asia is too big and too important to have so few spots. To be even more fair:Take a guaranteed spot from UEFA, one guaranteed from Concacaf, and the unguaranteed spot from Conmebol. Merge Oceania wit
  13. It's not right when a team like mexico that only had 2 wins in 10 games still have a chance to qualify. (and they will, btw). Concacaf got too many spots. Take one spot from CONCACAF, one from UEFA and give them respectively to asia and africa and we are good to go.
  14. just checked the news: it was just some styrofoam panels in the underground area of the stadium that combusted. Luckily it was not a big deal. Uff!
  15. A fire interrupted the works at Cuiaba Stadium today. It was controlled by firemans but not sure how this will afect Cuiabá's preparation for the WC.
  16. Oh, let me clear that again, lol. I meant that there isn't a what we could call an "anti-blacks" law in Russia, so we can say Russia's society approves racism, directly or indirectly. Anyways, I'm tired of this thread already, I believe I did my job here as good as I could. So let me be sincere here: Aren't you guys focusing on the wrong target? It's fucking IOC, IT'S FUCKING FIFA YOU SHOULD BE CRITICIZING AND YES, ITS' SPONSORS AS WELL. IOC/FIFA needs to feel the heat so, in the future, they wont let this happen again. Right now it's too easy for them. You'll criticize Russia/Qatar, Russia/
  17. Just to be clear to others ( I understood your point): I said that about racism. OTOH, I already said that, based on the limited knowledge I possess, Russia's "anti-gay" law proves their society is not as evolved as they could be. It's a stupid law, IMHO. I could be wrong, tho.
  18. Hey Scotties, what's up? Does anyone know where that thread about Scott's independence went? This forum really confuses me, I can't find it. I just realized one more thing that makes me love Scotland and I want to post there.
  19. Oh, so it still happens, eh? Sometimes it's even worse than what happened in Russia: it happens amongst colleagues. So should I say: "what a lovely country" too? Hypocrisy is hypocrisy, my friendo. We don't have the right to judge an entire nation because of the behavior of some individuals. *thx for the tip, tho. Much appreciated.
  20. Oh wait! are you saying this doesn't happen in the Britt wonderland? lol Gotta love hate the hypocrisy here. "Because of some individuals I should condemn an entire nation. AKA: I'll be doing to russians what racists there - and in my country too - do to black players." What does that makes me? You're no different then them. *than
  21. Lovely continent, no? This happens all the time in Europe. Football is infested with racists. Even players do this to fellow colleagues.
  22. Canadians or others? I immensely doubt the Americans top swimmers will participate in the pan ams. they never do. Athletics, then, it's even worse. Not even some Caribbean nations send their best athletes. Hopefully I'm wrong.
  23. It's a radio thing. Quite impossible to say who invented it, since it's was a logical idea to alert the listeners when a goal was scored. I still remember my school days when there were games during my classes and I'd bring up a little radio (couldn't afford a radio with earphones, btw) so I'd keep the radio at the lowest lowest possible so my teacher couldn't hear it... and the only thing I could hear was the goals, haha.
  24. Your argument, as I understood, is: USA vs. England drew good ratings not because of real football followers but because it was an game involving US and A. So you expanded by asking the ratings from Algéria vs. Slovenia to compare with the US and A game so you could prove your point. So firstly I let you know I doubt such game was broadcast in the US, therefore we can't know the real ratings, and secondly I tried to explain to you that even tho, most likely, a Slovenia match would have shitty ratings in the US it still wouldn't make your point valid because it would also have shitty ratings
  25. Come on, Mr.Quaker. Don't act so condescend with me. I know NFL is huge in the US and A. They wouldn't lose much, I meant, because the niche group that loves 'soccer' usually don't like 'football'. I mean: girls, latinos, europeans descendants... Do you have numbers showing the overlap in the fanbases is bigger than I thought? FIFA would need to avoid having USA games on a Sunday, tho.
×
×
  • Create New...